Data publikacji: 2018-04-13
Autor: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

Serdecznie zapraszamy studentów, doktorantów oraz młodych pracowników nauki na kolejne warsztaty z cyklu „Doktorat od Podszewki”.

Jest to wydarzenie wykładowo-warsztatowe, podczas którego można podszkolić swój warsztat naukowca, nauczyciela dydaktycznego lub dowiedzieć się więcej o świecie nauki.

 

PROGRAM:

13 kwietnia (piatek) to dzień wykładów

  • Rozpoczęcie: 14:00
  • mgr Raducha Bożena – Dział Współpracy Międzynarodowej i Integracji Europejskiej
    Mobilność młodych naukowców
  • prof. dr hab. Nowicki Michał- Prorektor ds. Nauki i Rozwoju Uczelni
    Możliwości rozwoju naukowego w świetle Ustawy 2.0
  • mgr Michalak Karolina – Dział Nauki, Innowacji i Zarządzania Projektami
    Granty badawcze – źródła finansowania dla doktorantów
  • przerwa
  • mgr Kuklińska Anna- Krajowa Reprezentacja Doktorantów
    Ustawa 2.0 – zmiany dla doktorantów i młodych naukowców
  • mgr Juszczak Anna – Rada Samorządu Doktorantów
    Z życia doktoranta – czyli nie samą nauką doktorant żyje
  • mgr Ber Justyna – KR Rady Samorządu Doktorantów
    Warunki rekrutacji na studia doktoranckie

14 kwietnia (sobota) to dzień warsztatów tematycznych

Sala 1016

  • 9:00-10:30 dr Barbara Więckowska
    Statystyka – moc testów statystycznych
  • 11:00-12:00 dr hab. Aleksandra Szczepankiewicz
    Jak napisać publikację naukową?

Sala 2015

  • 10:00-11:00 Szkoła Języków Kontakt
    Rozgadaj się z nami!
  • 11:15-12:15 Szkoła Języków Kontakt
    Rozgadaj się z nami!
  • opis warsztatu:

Znasz angielski, potrafisz pisać i czytać w tym języku, ale panicznie się boisz mówić? Na tych warsztatach przełamiesz barierę mówienia w języku obcym. Wykorzystamy do tego towarzyskie gry planszowe: sowa, tell the truth, tell a lie.

Zapisy na dzień wykładowy oraz warsztaty: https://784864-1.evenea.pl/

UWAGA!
WARSZTATY ODBYWAJĄ SIĘ RÓWNOLEGLE PROSIMY O ZWRÓCENIE UWAGI NA GODZINY ODBYWANIA SIĘ WARSZTATÓW!

Zachęcamy Was do obserwowania naszej strony oraz oczywiście do udziału w warsztatach! 🙂