Przejdź do treści
Logo Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
Logo UMP
05.12.2015

Konferencja „Miażdżyca tętnic kończyn dolnych”

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji naukowo-szkoleniowej „Miażdżyca tętnic kończyn dolnych” połączonej z warsztatami ...

(read more)
02.12.2015

I Europejska Sesja Internetowa „Chirurgia Laryngologic...

Serdecznie zapraszamy do udziału w I Europejskiej Sesji Internetowej „Chirurgia Laryngologiczna Live”, która odbędzie się 2.12.2...

(read more)
Logo UMP
27.11.2015

Konferencja „Zdrowie – wartość społeczna”

Polskie Towarzystwo Nauk o Zdrowiu oraz Katedra i Zakład Organizacji i Zarządzania w Opiece Zdrowotnej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Ma...

(read more)
Logo UMP
27.11.2015

Konferencja „Psychologia kliniczna w ginekologii i poł...

I Ogólopolska Konferecja Naukowo-Szkoleniowa „Psychologia kliniczna w ginekologii i położnictwie – interdyscyplinarny model opie...

(read more)
Logo UMP
27.11.2015

Konferencja „Projekt badań przesiewowych dzieci 6 i 7 ...

Bardzo serdecznie zapraszamy na bezpłatną konferencję „Projekt badań przesiewowych dzieci 6 i 7 letnich z zastosowaniem Polskiego Pedi...

(read more)
Logo UMP
25.11.2015

XVI Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa TYTOŃ A ZDR...

Szanowni Państwo, w imieniu Komitetu Organizacyjnego mamy wielki zaszczyt i przyjemność zaprosić Państwa do udziału w XVI Ogólnopolskiej Kon...

(read more)
Logo UMP
25.11.2015

Konferencja „Ostrożnie! Małe dziecko jest kruche!”

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji na temat przemocy wobec dzieci małych – „Ostrożnie! Małe dziecko jest kruche!R...

(read more)
Logo UMP
22.11.2015

Szkolenie „Teaching and Communicating in an Intercultu...

Szanowni Państwo, zapraszamy Państwa do udziału w serii szkoleń organizowanych dla uczelni medycznych pt. Studybility Teaching for Quality i...

(read more)
Logo UMP
21.11.2015

Szkolenie „Teaching and Communicating in an Intercultu...

Szanowni Państwo, zapraszamy Państwa do udziału w serii szkoleń organizowanych dla uczelni medycznych pt. Studybility Teaching for Quality i...

(read more)