Z satysfakcją informujemy, że kampania promocyjna Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu pod hasłem #ZORGANIZOWANI znalazła uznanie w oczach kapituły konkursu na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni Genius Universitatis 2017.
W ramach konkursu organizowanego przez magazyn Perspektywy wraz z portalem branżowym Marketing przy Kawie, Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zdobył II miejsce w kategorii Kampania w Mediach Społecznościowych.
Nowatorstwo pomysłu, estetyka i wartość artystyczna oraz przyjazny przekaz i umiejętny dobór narzędzi do jego prezentacji oceniało jury w składzie: Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy, Jacek Kotarbiński – ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą, Paweł Tkaczyk – właściciel agencji brandingowej MIDEA, Leszek Stafiej – doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów, Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie, Dariusz Puzyrkiewicz – copywriter, oraz dr Bianka Siwińska – dyrektor zarządzająca Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.
Finał konkursu odbył się 10 marca 2017 r. podczas XXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2017 w Pałacu Kultury i Nauki.